Saturday, March 03, 2007

Kak hany, saya baru berkira2 mahu mencatat pengalaman di Makkah n Madinah dlm word dulu. InsyaAllah... nnt saya paste. Sibuk benar sekarang dengan tugasan Maktab yg bertimbun. Masa pun suntuk.

Kak Aini, saya mengajar di SK Bandar Baru Sg. Lalang, Bedong Kedah. Kalau datang ke utara jemputla singgah.

6 Comments:

At 12:03 PM, Blogger Hany FF said...

okes..no prob. kami tunggu! :)

 
At 4:59 PM, Blogger IeNa said...

cepat2 posting..leh kongsi citer sama :)

 
At 9:41 AM, Blogger ibuVouge said...

salam ct
kak iv buat lawatan balas...satu area ni, nanti kite jumpa boleh

 
At 3:42 PM, Blogger mardhiah12 said...

Alhamdulillah, mudah dapat kerja. dapat pergi haji, dapat kerja pun cepat...tak sabar nak baca kisah haji

 
At 1:07 AM, Blogger cthurairah said...

minta maaf...baru sampai citer kat madinah. nnt sambung lagi ek...

Kak IV, insyaAllah..kita jumpa nnt. Saya pun dah lama tak balik Padang Pauh...umah akak masuk kat mana ek? Jln Tok Penghulu Choh ka?

Kak Aini, Alhamdulillah...sumenye Allah beri dengan sekelip mata. Bak kata akak2 kat maktab...tak sempat pun nak rasa keperitan menganggur...cuma satu je yg belum dapat...'ala kulli hal...yg satu ni biaq lambat asal dapat yg terbaik. ;)

 
At 10:06 AM, Blogger asnida said...

salam hurairah..
camne awak buat surat rayuan tabung haji tu? nak draf ble? email saya asnida@perlis.uitm.edu.my

 

Post a Comment

<< Home