Wednesday, October 12, 2005

Dingin

Kedinginan mulai terasa. Tidak ada lain melainkan dingin-dingin belaka. Saya dingin dan Ina juga dingin. Muahaha...saya sudah penin.

Klu Ina dah tgk dia nye personaliti bulan 4, saya pun nak tgk saya nye personaliti. Best ke? Agak2 berapa percent yang betul ye...

taRAAAA.....

Mac -

Mudah menawan hati pasangannya. (belum ada...mana nak tau.)
Sentiasa ingin didampingi oleh pasangannya.(muahaha...ntah la. lum ada pengalaman )
Sangat pemalu dalam meluahkan isi hati. ( yang ni may be kut. Kadang2 apa yg ada dalam hati n kepala susah nak dibawa keluar.)
Sangat baik dalam menjaga perhubungan ( ye ke? saya memang baik ;P)
Amat sukar melupakan pasangan yang dicintai. (ye ke?!)
Perasaan cemburu yang minima. (haha..cam takde perasaan je)
Sangat manja dan sering ingin dimanjai pasangannya. (no comment)
Mudah memilih pasangan tanpa berfikir dengan waras.( Na'uzubillah!)
Sentiasa mengharapkan keistimewaan dari pasangan.(of course la)
Suka menuduh melulu tanpa usul periksa. (mintalah dijauhkan)
Berprasangka terhadap pasangan. (sama la cam atas)
Pasangam Ideal: Lahir dalam bulan 1,5,10,12.
Kebanyakkan orang Eropah lahir dalam bulan ini(haha...Orang Eropah idung kemek)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home