Tuesday, October 25, 2005

di penghujung ramadhan

Tinggal lagi 2 paper. Ina dah selamat belayar ke Kedah. Tinggal saya terkontang-kanting di sini. Terasa lambat masa berlalu. Alhamdulillah financial report AGM dah selesai, tapi heran gak apsal report program tak sampai2 eh. Ada masalah kat mana la agaknya. Jangan la ada pape masalah, kalau tak Club terpaksa dibubarkan. Ada lagi tiga report perlu saya siapkan. Ya Allah berilah saya kekuatan.

Diam tak diam, dah masuk penghujung Ramadhan. Kenapa ya saya masih lagi di takuk lama. Terasa nikmatnya tarbiyah Ramadhan, tapi rasa culas masih bersisa dalam diri. Astaghfirullahal 'aziim. Saya mohon dengan sangat agar kualiti diri saya semakin bertambah dari hari ke hari...Amiiin.

1 Comments:

At 7:23 PM, Anonymous site said...

This cannot really work, I feel so.

 

Post a Comment

<< Home